L’escola Arsenal ha vestit els aparadors buits del centre de Vilafranca sota el lema “Un aparador, un negoci”
L’Ajuntament de Vilafranca ha impulsat una campanya de dinamització de set locals buits a la ciutat, amb l’objectiu de recuperar el continu comercial en alguns carrers que han vist com tancaven diversos negocis.
El programa de dinamització ha començat aquest dissabte al barri del Centre sota el lema Un aparador, un negoci. Els alumnes i professors de l’escola d’art municipal Arsenal han estat els encarregats de guarnir i fer més atractius els aparadors amb fotografies de grans dimensions que simulen publicitat antiga o s’inspiren en conegudes obres d’art.
La regidora de Comerç i Turisme Maria Dolors Rius ha explicat que l’acció posa en valor el local en si mateix.
Per part de l’escola, l’experiència ha estat positiva perquè ha permès als alumnes seguir el procés complet d’elaboració d’una obra d’art amb finalitats comercials.
Un dels locals que participen del projecte és el de La Facilitat, al carrer de la Font. El seu propietari Josep Anton Martín està satisfet amb el resultat.
Les obres artístiques estaran exposades en els aparadors d’aquests locals fins al 30 de gener i seran visibles en horari comercial. El pressupost de l’actuació és de 10.000 euros, finançats amb una aportació del 50% de la Diputació de Barcelona.