Demanen més places concertades a la residència El Cenacle
Ahir, dilluns, el president del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, Francesc Olivella, i l’alcalde de Subirats, Pere Pons, van visitat les instal·lacions de la Residència Casa Família El Cenacle, a Ordal.
Acompanyat de la gerent de El Cenacle, Imma Serrano, i de la dinamitzadora de la gent gran, Cèlia Vendrell, van visitar totes les instal·lacions per conèixer de primera mà com és el dia a dia de les persones que viuen i treballen a la residència. També van poder veure les obres de millora i d’ampliació que s’han fet i que es continuen fent cada any al centre i els projectes de futur.
El Cenacle està gestionat per la Fundació Mossèn Josep Raventós i actualment acull 55 persones grans, amb una mitjana d’edat és de 86-87 anys i majoritàriament de l’Alt Penedès. El centre disposa d’un total de 75 places, 44 de les quals són concertades. La gerent, Imma Serrano, ha demanat al president del Consell Comarcal que demani a la Generalitat més places concertades per poder atendre les persones grans de la comarca que estan en llista d’espera. Francesc Olivella s’ha compromès a traslladar aquesta petició a la directora de l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials.