Dissabte, 23 de setembre de 2023
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Jornada sobre Enoturisme i Cooperació Empresarial

L’Ajuntament de Vilafranca, en col·laboració amb Enoturisme Penedès, organitza la Jornada “Enoturisme i Cooperació” que se celebrarà a l’Auditori municipal el proper dilluns.

La jornada s’adreça a les empreses del sector enoturístic i també a aquelles que siguin potencials complements del sector, ja que l’objectiu és afavorir la relació entre empreses per contribuir al coneixement, a  la cooperació i l’intercanvi de bones pràctiques. A la vegada també vol facilitar la relació amb empreses que puguin auxiliar o complementar el sector, facilitant economia d’escales.

La jornada consta d’una conferència a càrrec de Carles Mera, “El llarg camí entre l’oferta i la demanda. El mercat del S.XXI”,  a la que seguirà un networking entre les empreses presents. La sessió s’iniciarà a les 9 del matí.

Les inscripcions són gratuïtes però són imprescindibles, ja que l’aforament és limitat. Per motius organitzatius la inscripció s’ha de fer fins aquest dijous a l’adreça de correu .

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: