Divendres, 25 d'abril de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Penedès TV ofereix avui el Debat de la Verema organitzat per els Tastavins

El Debat de la Verema, que organitza anualment l’Acadèmia Tastavins a  Penedès TV, fa el salt a les xarxes socials, obrint la participació a través de twitter, facebook, e-mail i telèfon.

Avui a l’hotel Pere III de Vilafranca, entre les deu i les dotze de la nit, acollirà un any més el tradicional Debat de la Verema, que serà retransmès en directe per quart any consecutiu per Penedès Televisió, tant a través del TDT com d’internet.

El Debat de la Verema, consisteix en una trobada que anualment es celebra en acabar la verema del Penedès, en la que hi són convidades totes les entitats i institucions vinculades amb la vinya i el territori, que en format de taula rodona, van abordant els diferents problemes que afecten al sector, així com els principals reptes de futur que s’hi plantegen, amb l’objectiu d’establir ponts de diàleg i acostar posicions i sensibilitats per part de tots aquells relacionats amb aquest sector d’activitat tant important pel territori.

Com a principal novetat d’aquest any, i amb l’objectiu de fer aquest debat encara més participatiu entre els telespectadors per primer cop hi haurà la possibilitat de formular preguntes i interactuar en temps real amb els temes que s’afrontin, tant a través de les xarxes socials, com per internet o telèfon, posant a la disposició de tothom a twitter  #debatverema, a

facebook.com/academiatastavins, per whatsapp al número 650 973 898 i per mail a l’adreça <a href="mailto:"></a>.

Aquests canals ja es troben plenament operatius, i ofereixen la possibilitat des d’avui mateix de poder fer arribar preguntes, per als participants en el debat.

 

El col·loqui estarà moderat pel periodista i director del setmanari el 3 de Vuit, Ricard Rafecas, per Josep Maria Soler, periodista de Penedès Televisió i per Jordi Llavina, escriptor i membre de la Junta de l’Acadèmia Tastavins.

L’Acadèmia Tastavins del Penedès, ofereix també la possibilitat d’assistir com a públic en directe, prèvia reserva de plaça per mail a <a href="mailto:"></a>

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: