La campanya Jo compro a Vilafranca torna amb l’objectiu d’implicar el major nombre de persones possible
La campanya pretén dinamitzar el comerç de la vila d’ara i fins que comencin les campanyes de Nadal i explicar als possibles consumidors que a Vilafranca hi ha pràcticament de tot.
L’eslògan continua sent el mateix que els darrers anys: Jo compro a Vilafranca, la vila que es porta. I la campanya serà present als autobusos urbans amb els mateixos personatges amb els quals va néixer. La campanya comercial busca la implicació del major nombre de persones possible, ja que a través del programa El que faltava de Ràdio Vilafranca, es farà un concurs que permetrà obtenir multitud de premis. Cada dia hi haurà una pregunta sobre comerç, història, patrimoni, gastronomia o vins i caves, per exemple i, qui l’encerti, optarà a un dels tres-cents premis que han aportat les associacions i empreses col·laboradores. La principal novetat enguany és que l’eslògan es complementarà amb la presència a la premsa local i comarcal de la pregunta “Per què?”. Durant set setmanes es donaran set respostes de set personatges de la vila que faran el paper de prescriptors i argumentaran les seves raons per comprar a Vilafranca. Els prescriptors també seran entrevistats a Penedès TV. A banda de totes aquestes accions, Jo compro a Vilafranca serà present a les xarxes socials per a trametre tota la informació relacionada amb la mateixa campanya, inclosos els premis i premiats en cada cas. La campanya Jo compro a Vilafranca costa 10.000 euros i està finançada a mitges entre la Diputació de Barcelona i el Patronat de Comerç i Turisme. Hi col·laboren les associacions de comerciants i botiguers del Centre Vila, La Girada i l’Espirall.