Dimarts, 3 d'octubre de 2023
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Diego Amador i Llibert Fortuny han dut el seu jazz-flamenc a Vilafranca

Diego Amador, el germà petit de Raimundo i Rafael, fundadors de Pota Negra, presentava dissabte a Vinseum una col.lecció de noves composicions en homenatge a músics que l’han marcat i que li permeten exhibir la seva original manera de fusionar el flamenc amb el jazz, un estil “sui generis” que trenca motlles.

De formació autodidacta, Diego Amador aprèn a tocar jazz després d’escoltar músics com Bill Evans o Charlie Haden.

 

Acompanyat per Llibert Fortuny al saxo i la resta d’integrants del seu trio, Israel Varela i Jesús Garrido, Amador va intervenir al cicle de Jazz Club Vilafranca, que el setembre passat s’estrenava a l’auditori de Vinseum.

Llibert Fortuny, que ha rebut alguns dels millors premis de jazz a Catalunya, col·labora amb Diego Amador des de principis d’any. El saxofonista destaca la manca de tabús i candaus del seu espectacle.

Més enllà de les definicions, així sonava aquesta original fusió de flamenc i jazz, ressaltada pel potentíssim saxo de Llibert Fortuny.

 

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: