David Miret i Toni Mestres, noves cares de la campanya publicitària del Banc Sabadell
A partir de dilluns vinent, el casteller David Miret i el físic i presentador televisiu Toni Mestres, tots dos vilafranquins, així com l’actriu natural d’Igualada, Lloll Bertran, seran les noves cares de la pròxima campanya publicitària de Banc Sabadell.
Abanderant el valor seny, tots tres se sumaran als professionals que ja van protagonitzar la mateixa acció a final de l’any passat i que també apareixeran en aquesta edició.
Amb la col•laboració de David Miret, Toni Mestres i Lloll Bertran, Banc Sabadell vol estrènyer més els vincles amb els nous clients procedents dels territoris d’origen de Caixa Penedès, a les comarques del Penedès, el Garraf i l’Anoia.
Tots tres seran la imatge que el banc projectarà en aquestes 3 comarques per mitjà de les seves oficines i anuncis als mitjans de comunicació locals. La posada en marxa de la campanya “Seny” coincideix amb el final de la integració de Caixa Penedès a Banc Sabadell, que tindrà lloc aquest cap de setmana amb la unificació dels sistemes informàtics i el canvi de marca, que concreta així l’última fase d’un procés que ha durat cinc mesos.