Diversitat d’opinions sobre la festa
La processó del dia de Sant Fèlix ens ha permès veure els balls i tota la resta del seguici de la festa Major de Vilafranca amb l’eufòria pròpia del dia gran de la “més típica”. I més encara, després de la millor diada castellera de la història.
Entre la multitud que s’aplega pels carrers de la vila per seguir la comitiva hi ha moltes històries, procedències diverses i gustos de tots els colors. Ahir, la nostra companya Maria Arderiu va preguntar a vilafranquins i no vilafranquins que és el que més els agrada o impressiona de la festa major de Vilafranca, obtenint respostes ben diverses. Hi ha qui ha viscut la festa des de la infantesa, qui gaudeix del foc i qui prefereix evitar-lo. També hem trobat visitants que venien a la festa major de Vilafranca per primer cop. Totes aquestes històries personals contribueixen a fer de la festa major de Vilafranca una de les més participatives i multitudinàries.











