La FM dels Petits estrena pregonet i incorpora una mostra d’espectacles
Els Administradors de la Festa Major de Vilafranca 2013 han presentat dues novetats de la programació infantil: el pregó infantil, que es farà abans de la tronada de la Festa Major dels Petits del dia 1, i una mostra d’espectacles el dia 2 de setembre.
Així, el dia 1 de setembre de 2013 a dos quarts de 5 de la tarda, just abans de la tronada, a l’escenari de la rambla de Sant Francesc un dels personatges més rellevants de la Vila farà un pregonet que donarà pas a la tronada i cercavila dels balls.
Un dels Administradors, Pere Catasús, explica que el pregonet commemora el 50è aniversari del pregó de la Festa Major i que el pregoner no es desvelarà fins al darrer moment.
Amb el nom de Rodaplaces-Tast d’espectacles infantils, el dia 2 de setembre per la tarda incorporen una mostra de cinc espectacles variats de petit format.
Pere Catasús explica que serà similar a la mostra d’espectacles del dia 29.
La mostra ha estat una proposta de La Xarxa i el Casal Popular de Vilafranca.
Al matí, un pròleg convidarà a jugar tots els assistents i per la tarda, diverses places de la Vila oferiran un tast de diverses disciplines escèniques: pallassos, acrobàcies en bicicleta, contes nostrats, titelles i músiques amb instruments inversemblants.