Exposició “El mosquit tigre, un veí que ens incomoda”, a la capella de Sant Joan
Aquesta exposició és una de les accions que fa el Servei de Salut de l’Ajuntament de Vilafranca en el marc del programa de prevenció del mosquit tigre. La mostra, que ha estat elaborada per l’Ajuntament de Barberà del Vallès i supervisada pel Consell Comarcal del Baix Llobregat, està cedida per la Diputació de Barcelona.
En els darrers anys la mostra s’ha pogut visitar en diferents municipis de la província de Barcelona, on cada cop més l’expansió d’aquest insecte provoca molta incomoditat a la ciutadania.
L’objectiu d’aquesta exposició és sensibilitzar la població sobre les mesures preventives per combatre el mosquit tigre de manera efectiva, a més de donar a conèixer les seves característiques morfològiques bàsiques, el seu origen, la seva biologia i donar exemples de punts de cria en propietats privades i com controlar-los.
“El mosquit tigre, un veí que ens incomoda” és el títol de la mostra que es pot visitar, des del proper dimecres 17 de juliol fins el 30 de juliol, a la Capella de Sant Joan.