Dilluns, 12 de maig de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

L’actor Jan Cornet ha estrenat Menú degustació, una comèdia coral del director Roger Gual

El film explica la història d’una parella que aconsegueix reservar taula, amb un any d’antelació, a un dels millors restaurants del món, situat a la Costa Brava.

Quan arriba el dia, ells ja no estan junts però no renuncien a la cita perquè el restaurant tancarà les seves portes per sempre aquella mateixa nit.

Jan Cornet comparteix protagonisme amb Clàudia Bassols, Stephen Rea, Fionnula Flanagan i Vicenta N’Dongo en aquesta tercera pel·lícula del director de Smoking Room i Remake.

Cornet, que va guanyar l’any passat el Goya al millor actor revelació pel seu paper a La piel que habito de Pedro Almodóvar, també va estrenar l’any passat Luces Rojas, amb un repartiment encapçalat per Sigourney Weaver i Robert De Niro, i sota la direcció del gallec Rodrigo Cortés; i la road movie Buscando a Eimish, d’Anna Rodríguez Rossell.

L’actor continua compaginant el seu treball cinematogràfic amb la televisió, on ha participat recentment a sèries com El Barco. Ara el podem veure a la sèrie de Televisió Espanyola Gran Reserva.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: