Els Xicots segueixen la bona línia
Els de la camisa vermella actuaven dissabte al vespre en solitari al parc del Tívoli, en plena festa del barri del Poble Nou. Els Xicots estan guanyant seguretat i rodatge amb les seves construccions i certificant un bon inici de temporada.
L’actuació al Poble Nou va començar amb el quatre de set. En segona ronda, van descarregar el tres de set. I, a la tercera, van plantar el cinc de sis per acabar amb quatre pilars de quatre.
Els vilafranquins també van actuar diumenge a l’exhibició de colles de l’àmbit Penedès dins de l’esdeveniment El Penedès a Barcelona. Allà van fer el quatre de set amb l’agulla, el tres de set amb l’agulla, el cinc de set i el pilar de cinc.
Ara, els Xicots es prenen uns dies de descans per recuperar les actuacions el dissabte 29 de juny a Súria.