S’ha presentat a l’auditori del Vinseum la reedició del “Concepte general de la ciència catalana” de Francesc Pujols
Edicions i Propostes Culturals Andana, Centre Artístic del Penedès, L’Agrícol i VINSEUM, presentaven aquest dijous la reedició de l’obra del filòsof i escriptor Francesc Pujols, un home amb una estreta vinculació amb l’antic Museu de Vilafranca.
Joan Cuscó, membre de la Societat Catalana de Filosofia oferia una breu introducció teòrica de l’obra de Francesc Pujols. Un pensador que va ser crític amb el seu temps.
Cuscó recorda que la mare de Francesc Pujols era de Vilafranca i que ell, tot i ser barceloní, sempre va mantenir-se en contacta amb l’activitat cultural de la vila.
El cantautor Roger Mas també va recitar alguns fragments de l’obra filosòfica de Pujols, plena d’humor. Roger Mas va descubrir el personatge mitjançant Jaume Sisa.
<em>“Concepte general de la ciència catalana”</em> , considerada pel mateix Pujols la seva primera obra de caràcter filosòfic, va ser publicada per primer cop el 1918. Des dels anys vuitanta que estava exhaurida i ara l’editorial vilafranquina Andana n’ha presentat una nova reedició.