Dilluns, 23 de juny de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

La Festa de la Fil·loxera presenta novetats per el 2013

Destaquen un nou lema a les samarretes, un nou logo per l’Associació i un llibre per pintar adreçat als més petits.

Sant Sadurní tornarà a tenyir-se de groc per Fires i Festes. L’Associació Festa de la Fil·loxera torna a organitzar un seguit d’actes per commemorar que a finals del segle XIX els sadurninencs van combatre la plaga que va arrasar les vinyes del municipi.

Sens dubte, l’acte principal serà la 32a Festa de la Fil·loxera que, com cada any, se celebra el 7 i 8 de setembre. D’altra banda, una de les principals novetats d’aquest 2013 és que la plantada dels elements de la Festa infantil es farà el mateix dia 8 però a partir de les onze del matí, enlloc de la tarda com s’havia fet fins ara. A més a més, relacionat amb els més petits de la casa, el dissabte 31 d’agost al matí hi haurà la Festa infantil d’inici del Casal de la Fil·loxera, a la plaça de l’Ajuntament, amb tallers i inflables.

L’acte de presentació la setmana passada servia per presentar les principals novetats en el marxandatge d’aquest 2013. Destaca la nova marca ‘Territori Fil·loxera’ que lluiran les samarretes d’aquest any. I en dos colors: groc i negre.

Una altra novetat és el llibre infantil fet per Mònica Pinyol i que edita l’Associació. Inspirant-se en els dibuixos que ja va fer ara farà un any per la samarreta, aquesta sadurninenca ara ha il·lustrat un llibre destinat a que els nens puguin pintar tots els elements de la Festa.

Una altra decisió presa per la Comissió de la Fil·loxera ha estat la d’innovar el logotip de l’Associació. Aquest nou logotip substituirà a l’antic a les ja tradicionals samarretes.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: