Dilluns, 19 de maig de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El Moviment Infantil de Vilafranca ha celebrat el seu 40è aniversari

I ho ha fet amb un dissabte carregat d’activitats especialment adreçades al públic familiar.<br />

<br />Enguany fa quaranta anys que es va fundar l’espai vilafranquí i les principals activitats de commemoració s’han concentrat aquest dissabte amb una mostra de les activitats que desenvolupen els seus monitors i un dinar solidari. <br />Al matí el Parc de Sant Julià acollia diferents tallers adreçats als infants. Tallers de manualitats com per exemple d’elaboració de xapes, d’habilitats amb boles de malabars, i també jocs de moviment i de grup.

<br />Un dels responsables de l’esplai explica que quaranta anys desprès de loa seva fundació l’entitat viu un bon moment.<br /><br /><br />També ens explicava les característiques del Moviment Infantil de Vilafranca.<br /><br /><br />Al migdia, el Parc de Sant Julià acollia un àpat solidari, obert a tota la vila, amb una fideuà en la que hi van participar 130 persones. Tots els beneficis d’aquest dinar es destinen al Resbost Solidari Ressò. A banda dels beneficis, tothom qui ho volia també podia aportar aliments que es recollien en un punt especial.

<br /><br />En acabar el dinar, els membres de l’esplai van organitzar un macro joc de rol, per simular les activitats que es fan en una tarda habitual del MIV. Aquesta vegada estava obert a tota la vila i les proves estaven repartides pel centre. El joc representava que els dolents de pel•lícules i sèries animades havien sortit de l’infern i conquerit el centre de la vila. S’hi podia veure Darth Vader, Freddy Krugger o Voldemort.<br /><br />Un dia complet d’activitats que finalitzava amb valoracions positives.

<br /><br /><br />Per celebrar els 40 anys, el MIV també ha fet una samarreta commemorativa. D’altra banda, i per acabar els actes del 40è aniversari s’ha anunciat un concert pel dia 22 de juny amb “Set de Rumba” i “Raggatuning”. ?<br />

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: