Divendres, 16 de maig de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Jean Leon aposta per l’agricultura ecològica i renova la seva imatge

El grup Torres, propietari de Jean Leon des del 1994, ha aprofitat els 50 anys del celler per canviar de dalt a baix la imatge de la marca, connectant amb els orígens del fundador del celler, Ceferino Carrión, un incansable somiador que va emigrar a Nova York als anys 40 i va aconseguir introduir-se al món cinematogràfic i fer amistat amb els artistes i polítics americans icona de l’època.  <br />

Una festa celebrada a Madrid i ambientada en el Hollywood dels anys 50 i 60 del segle passat ha servit de carta de presentació de la nova imatge.

El nou disseny de Jean Leon, en el qual han treballat els dos darrers anys, redibuixa tots els aspectes visuals de la marca, des del logotip fins a les etiquetes de tots els seus vins.

La directora del celler, Mireia Torres, ha explicat al programa De copes de Penedès TV que l’objectiu és transmetre l’elegància, l’esperit i l’estil de la dècada dels 50 i els 60.

La festa també va comptar amb Gigi, la filla de Jean Leon, que actualment dirigeix el restaurant La Scala a Beverly Hills, inaugurat per el seu pare.

La nova imatge de cadascun dels vins de Jean Leon s’inspira en un episodi de l’apassionant vida del fundador del celler.

Des de fa unes setmanes, els vins Jean Leon tenen la certificació de Vi de Finca i els vins de la verema 2012 ja inclouran la certificació de producció <br />ecològica a les etiquetes, un cop superat el període de transició des de l’agricultura tradicional.

Mireia Torres també dirigeix Torres Priorat, celler que va impulsar quan era directora tècnica.

Tot i l’elevat preu dels vins que s’hi elaboren, es mostra satisfeta amb l’evolució de les vendes. També destaca que han aconseguit superar les reticències inicials que va aixecar la seva arribada al Priorat i ara estan plenament integrats.

De formació enòloga, Mireia Torres se sent molt satisfeta d’haver presidit el projecte Cenit-Demèter, un consorci format per 26 empreses del sector, universitats i administracions que durant 4 anys van sumar esforços per investigar la incidència que pot tenir el canvi climàtic a la vitivinicultura espanyola.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: