Els exdirectius de Caixa Penedès fan front a la fiança amb els seus béns
Ricard Pagès, exdirector general de Caixa Penedès, ha lliurat un apartament a Vilafranca, un automòbil de gamma alta i diverses accions per fer front a la fiança de més de 10 MEUR imposada per el jutge de l’Audiència Nacional, Santiago Pedraz. <br />
Per la seva part, Santiago José Abella ha fet front a la fiança de prop de 2 MEUR amb dues finques de la seva propietat.
El jutge ha preguntat a la Fiscalia Anticorrupció si aquests béns són suficients per cobrir les quantitats establertes, que es corresponen a la suma de les pensions que es van adjudicar mitjançant pòlisses.
Recordem que a finals de la setmana passada, el jutge Pedraz va finalitzar la investigació de les pensions milionàries de 4 exdirectius de Caixa Penedès concloent que hi ha indicis i concedint 10 dies a la Fiscalia i a la resta d’acusacions perquè demanin l’obertura de judici oral o l’arxivament de la causa.