Bilderberg Club Cabaret ha omplert Cal Bolet amb la voluntat de potenciar l’esperit crític
Divendres al vespre es presentava al Teatre Municipal Cal Bolet amb les l’espectacle Bilderberg Club Cabaret, una proposta escènica que compta amb tots els ingredients del gènere: cançons, balls, màgia, poesia, esquetxos còmics, improvisacions o striptease.
Els actors Oriol Grau, Fermí Fernández i Paloma Arza condueixen al públic per tots aquests terrenys amb una gran destresa tot parodiant l’anomenat Club Bilderberg, una conferència anual a la que només poden assistir persones considerades influents en cercles empresarials, acadèmics i polítics. Donada la manera informal i privada de les discussions, està envoltada d’un gran secretisme, i és objecte de nombroses teories de la conspiració. Però, pel que sembla, aquestes reunions secretes acaben condicionant-nos la vida.
La companyia proposa als espectadors que es converteixin en "els mercats", en els seus dirigents, en les elits que dominen el món, perquè se n’adonin del que fan amb la gent normal. Però sempre amb sentit de l’humor, perquè convé prendre-s’ho així.
Bilderberg Club Cabaret arribava a Cal Bolet amb les entrades exhaurides.