Gerard Quintana i Jordi Batiste porten Dylan al Fòrum Berger Balaguer amb l’espectacle "Tornarem a ser lliures"
Deu anys després, el folk de Bob Dylan torna a ser versionat per Gerard Quintana i Jordi Batiste en el projecte en comú: "Els miralls de Dylan". Els dos músics presentaran el nou espectacle "Tornarem a ser lliures" tot emulant el clàssic de Dylan, I shall be released (1967), una cançó que va esdevenir simbòlica i que, en els anys noranta, ja versionava en Gerard Quintana al capdavant de Sopa de Cabra.<br />
"Tornarem a ser lliures" és la història d’un presoner que es nega a perdre l’esperança d’un final feliç. Pot semblar més vigent que mai, però que ningú no es conformi amb una lectura plana. Gerard Quintana posa la veu, Jordi Bastiste la veu i l’harmònica, Francesc Bertran toca la guitarra i Amadeu Casas la guitarra i les mandolines. <br />L’actuació musical tindrà lloc l’Auditori de Caixa Penedès el diumenge 10 de gener, a les 7 de la tarda, i les localitats estan disponibles al portal de venda d’entrades online de Caixa Penedès, www.topticket.cat i a la taquilla de l’Auditori Caixa Penedès-Fòrum Berger Balaguer de dimarts a dissabte de 6 a 8 de la tarda i diumenges i festius de 12 a 2 i de 6 a 8 del vespre. La recaptació del concert, amb un donatiu de 10 euros, és a benefici de l’Associació Creixent. <br />L’Obra Social de Caixa Penedès organitza el Programa de Concerts Solidaris en benefici de diverses entitats assistencials de Vilafranca i comarca. De gener a maig de 2013 s’organitzaran un total d’onze concerts benèfics.
El següent concert del cicle serà el 24 de febrer. L’orquestra Cambra de l’Empordà presentarà el concert amb un programa que interpretarà dues estacions de Vivaldi i música Mediterrània. <br />L’Obra Social de Caixa Penedès destinarà la recaptació aconseguida en tots els concerts a entitats que treballen amb l’educació especial, l’assistència social i el lleure.