Dijous, 22 de maig de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Es presenten els administradors de la Festa Major 2013

Són dues dones i tres homes que han participat activament a la festa major però que no es coneixien entre ells.

Es tracta de Pere Catasús, Andreu Lara, Ester Milà, Mireia Sàbat i Toni Santisteban. Els cinc van dir que sí a la primera, fet que és poc habitual, segons ha destacat l’alcalde Pere Regull. Regull també ha explicat que l’ajuntament està molt satisfet de comptar amb aquestes cinc persones per organitzar la festa  major de Vilafranca d’aquest 2013 perquè s’ha aconseguit un perfil divers tan socialment com en les edats.

Pere Catasús té 45 anys. Està casat i té tres fills i viu al barri de Les Clotes. És tècnic en elaboració de vins a Miguel Torres S.A. i actualment és el president del Club Patí Sant Ramon. A la festa major havia ballat el ball de Figuetaires.

Andreu Lara té 37 anys, està casat i té dos fills, un dels quals és geganter de la festa major dels petits. Lara és delegat de visita mèdica a Novartis farmacèutica. Ha estat al Consell Escolar del Baltà Elias en representació dels pares. Va ser membre dels Falcons de Vilafranca fins al 1997.

Ester Milà és la més jove dels cinc administradors amb 23 anys. Viu a Sant julià i és Graduada en Nutrició Humana i Dietètica. Ara cursa un Màster en Nutrició i Metabolisme en especialitat clínica. Va ser membre dels Falcons de ilafranca i ara forma part dels Castellers de Vilafranca.

Mireia Sàbat té 28 anys i viu a La Girada. És Diplomada en Educació Social i treballa com a tècnica a Creu Roja Alt Penedès. També ha cooperat a Xile després del terratrèmol del 2010. Ha estat monitora de lleure i membre de l’equip de responsables del GEP i monitora de confirmació a les parròquies de Vilafranca. Ha participat en diverses estades solidàries amb ACAPS i Equalmón i ha format part del Consell d’Administració de SERCOM. Durant cinc anys va ballar el ball de Cotonines.

Finalment, el darrer administrador és el Toni Satisteban, de 40 anys i veí del Poble Nou. De formació és administratiu i es dedica bàsicament a l’esport. és tècnic d’esports de base i entrenador nacional d’atletisme. Actualment és el director del Club Esportiu Penedès i tècnic al Consell Esportiu de l’Alt Penedès. Sol col·laborar activament en les activitats esportives que s’organitzen a la vila. Va fer teatre amb grups locals i és membre del Ball d’en Serrallonga, col·laborador de la festa major dels petits, de la Capta i, puntualment, ha cantat als goigs a Sant Fèlix.

 

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: