Sant Martí Sarroca es va sumar a la Marató de TV3, realitzant diversos actes per recaptar fons durant tot el cap de setmana passat
Dissabte, a les 4 de la tarda, va començar un programa radiofònic especial i en directe de Sarroca Ràdio, que, a més d’escoltar-se per les ones, també es podia seguir a través d’uns altaveus situats al centre del poble.
El programa va servir per animar la gent a participar en la Marató convidant a que els oients s’apropessin als estudis de l’emissora i dediquessin una cançó. El programa va durar prop de tres hores sense interrupció.<br />
Prop de les 7 de la tarda es va donar inici a la marxa de torxes, des de la placeta davant d’El Centre fins al castell. La col•laboració era la compra d’una torxa per 5 euros. La marxa va comptar amb 230 participants. En arribar al castell, se’ls va obsequiar amb xocolata desfeta, coca i melindros. Els més menuts van poder pintar un mural dibuixat per l’artista Ingrid Rúbio. La Regidora de Cultura, Àngels Vallès, va llegir el manifest de la Marató d’enguany. La marxa va estar organitzada per l’Ajuntament de Sant Martí Sarroca i el Club Excursionista Sarroca.<br />La tercera activitat martinenca convocada en solidaritat amb la Marató de TV3 va ser la caminada popular organitzada el diumenge pel butlletí El Martinet. A les 9 del matí es van reunir els caminaires solidaris per iniciar el passeig pels entorns del municipi, concretament per la muntanya de Can Sogas, el pèlag gran de Vilobí, les vinyes de la Rovira Roja i la llera del riu Foix. <br />En total es van recaptar 730 euros.