Divendres, 23 de maig de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Llibreria Jepi, Ferreteria Robert Cardús i Infersa els guanyadors del Concurs d’aparadors de la XXXI Setmana del Cava

Des de fa anys al llarg de la Setmana del Cava, els aparadors dels comerços s’engalanen amb motius del cava per participar al Concurs d’aparadors que organitzen conjuntament Som Sant Sadurní i la Confraria del Cava de Sant Sadurní, amb el suport de l’Ajuntament.

En aquesta edició han estat 10 els establiments que han participat al concurs i una cinquantena més els que han decorat l’aparador amb el cartell de la Setmana del Cava i les dues ampolles de cava que la Confraria regala als establiments.<br />
El jurat format per Jep Bargalló, regidor de Comerç i Turisme, Tomàs Salvador, membre del Consell Capitular de la Confraria del Cava, Sònia Hernández i Núria Farràs, vocals de la Junta de la Som Sant Sadurní, Susana Duaso, gerent dinamitzadora de Som Sant Sadurní, i Jaume Roca, dissenyador local, ha premiat l’aparador Llibreria Jepi en la categoria d’aparador més artístic, l’aparador de Infersa com al que millor integra els components de la vinya i el cava; i l’aparador de Ferreteria Robert Cardús com al que millor utilitza el marxandatge comercial.<br />El premi a l’aparador més popular ha estat també per Infersa. Aquest premi popular s’atorga a l’establiment que rep més vots a través de la pàgina web www.somsantsadurni.com, 40 vots de 99 fins el moment en que es va fer la votació del jurat a 2/4 de 7 de la tarda del passat dimarts. Entre les persones que voten se sorteja un val per a dues persones per assistir a l’aperitiu de coronació de la Reina del Cava. La guanyadora va ser la Meritxell Martí.

L’organització del concurs anima cada any als establiments que engalanen els seus aparadors però no participen al concurs a fer-ho en les properes edicions recordant que el concurs està obert a tot el comerç local.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: