Bona part del teixit associatiu de Vilafranca ha tornat a alçar la veu contra les retallades
Entitats i associacions de tot Vilafranca es van comunicar a través de les xarxes socials per a convocar una manifestació contra les noves mesures anunciades pel govern de l’estat la setmana passada.
Divendres a la tarda, a la plaça de la Vila, es van donar cita representants d’aquestes entitats i associacions però també molts ciutadans a títol individual que volien alçar la veu contra les retallades.<br />En nom dels manifestants, la Núria Martínez explicava que no pensen parar de mobilitzar-se, per moltes noves mesures que s’anunciïn i s’apliquin.
Des del punt de vista dels manifestants i de molts ciutadans en general és incomprensible que l’estat rescati els bancs i, en canvi, enfonsi la majoria de la població en una situació molt difícil. Aquest era un dels missatges més clars de la manifestació.
Els manifestants continuaran fent sentir les seves protestes amb noves accions que s’anunciaran més endavant.