Prop d’un centenar de pimes a una jornada per treure profit d’internet
Josep Alberti, expert en xarxes socials, marketing i promotor de la xarxa Grera, ha impartit una de les jornades professionals incloses en el programa de les Fires de Maig de Vilafranca. <br />
De 10 del matí a quarts d’una del migdia, prop d’un centenar de professionals han escoltat la seva conferència, al mateix recinte firal. Els participants provenen, bàsicament, de petites i mitjanes empreses de serveis de Vilafranca.
La sessió ha servit per donar a conèixer les eines bàsiques i els principals conceptes de marketing on-line. De tota manera, Alberti parteix de la premissa que "no es pot estar a internet a qualsevol preu, ni a tot arreu".
Els assistents han après a crear un perfil social perquè els potencials clients trobin la seva empresa a la xarxa, com funcionen els cercadors a internet, la utilitat de blocs i landing pages i quines són les principals xarxes socials.
Segons Josep Alberti, al Penedès hi ha empreses molt ben situades a internet i d’altres que no, a tots els sectors. Per aquest expert en xarxes socials, cada empresa ha de treure profit d’internet en funció de la seva estratègia empresarial.
Alberti ja es va encarregar, aquest dimarts, de coordinar un macro-networking, a Vilafranca, que es va saldar amb més de 6.000 entrevistes entre els participants. <br />
L’èxit més reeixit d’aquest expert en xarxes socials és la creació, a finals de l’any 2010, de Grera.net, la primera xarxa on-line per a empreses amb l’objectiu de crear sinèrgies entre pimes, amb un model basat en un híbrid a cavall entre facebook i Linkedin.