Diplomada la 1a promoció de Coneixedors de vi i del cava
Aquest dimarts es van lliurar els certificats de la primera promoció del mòdul professional Coneixedor del vi i el cava, que l’escola Joviat de Manresa ha impartit per primera vegada aquest curs. <br />
Aquesta prova pilot ha estat possible gràcies a l’impuls de les patronals Associació Vinícola Catalana i Institut del Cava i de FIVIN, que van apostar per la formació vitivinícola dels futurs cambrers i restauradors.
L’acte de lliurament dels diplomes ha comptat amb els consellers Pelegrí i Rigau, juntament amb directius de les patronals i de FIVIN.
El conseller d’Agricultura, Josep Maria Pelegrí, ha elogiat aquests futurs prescriptors de dos grans productes catalans com el vi i el cava.
El grau de Coneixedor del vi i el cava està reconegut pel Departament d’Ensenyament i vol ser un primer pas per avançar cap al mòdul superior d’ "Expert del vi i del cava", que s’inclouria en el Grau Superior de Direcció de Serveis de Restauració.
La consellera d’ Ensenyament, Irene Rigau, ha felicitat els 36 primers graduats com a Coneixedors del vi i el cava.
Amb el certificat a la mà, aquests 36 joves es converteixen en ambaixadors dels vins i caves catalans.