L’enoturisme del Penedès s’exposa al SITC
EnoturismePENEDÈS impulsa les activitats que es fan al territori gràcies a la participació dins el Saló Internacional de Turisme de Catalunya.
La marca penedesenca ha disposat d’un espai de 250 metres quadrats per promocionar de manera coordinada les propostes turístiques del territori en aquest esdeveniment de promoció. EnoturismePenedès ha pogut presentar tota la seva oferta al costat d’algunes de les destinacions i empreses enoturístiques més importants de l’Estat Espanyol. En total 11 estands ocupats per diferents membres del club enoturismePENEDÈS i una zona d’activitats, des d’on s’han tirat endavant tot tipus de propostes. El president del Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès, Francesc Olivella, destacava la importància de tenir un estand propi al Saló. Per enoturismePENEDÈS, l’aposta per l’enoturisme que enguany s’ha fet des del Saló Internacional de Turisme de Catalunya és una gran oportunitat per difondre les diferents propostes del territori, tant entre els professionals com entre els potencials turistes i visitants de l’Àrea Metropolitana de Barcelona. Olivella destaca també que l’enoturisme per si mateix ja té prou presència, però que el fet que el territori estigui tant a prop de Barcelona encara li dóna més força a la marca. La zona d’exposició ha comptat amb la participació de la Denominació d’Origen Penedès, Mas Tinell, Bodegues Torres, Jean Leon, Freixenet, Heretat Segura Viudas, Masies del Penedès, CIC Fassina – Centre d’interpretació del Cava, Caixa Penedès Vijazz, Patronat de Vilafranca del Penedès, Vinseum o Santa Margarida i els Monjos, entre d’altres. El Saló Internacional de Turisme de Catalunya promou diferents propostes turístiques d’àmbit internacional entre els professionals del turisme català, els habitants de l’àrea metropolitana de Barcelona, i els professionals internacionals que s’acosten al Saló per organitzar propostes turístiques.