Vilafranca opta per anar tots a una a partir d’un Pla de de Costa de Barcelona millorable
La presidenta del Patronat de Comerç i Turisme de Vilafranca Maria Dolors Rius va ser una de les assistents a la presentació del pla de màrqueting i considera que l’estudi previ que ha estat encarregat per la Diputació de Barcelona és una molt bona eina per començar a treballar.
<br />Rius opina que ara cal anar tots a una i aprofitar que el pla contempla 900 punts d’interès a la nostra comarca, més que altres zones que s’inclouen a la marca. La regidora vilafranquina també ha explicat que, durant molt de temps, en ple debat sobre la marca en la qual s’havia d’englobar el Penedès, ella i l’alcalde de Vilafranca es van trobar sols a l’hora de "defensar el territori". Però opina que ara no és moment de retrets, sinó de posar-se a treballar i millorar el que calgui.
Rius també ha remarcat que la mancança principal de l’Alt Penedès és el nombre de llits però, en aquest sentit, comenta que estem molt a prop de ciutats que compten amb més oferta hotelera que es pot combinar a través d’un turisme que es mogui per tota la zona inclosa dins del pla.