Bombons Cudié crea els primers bombons 2.0, al gust del consumidor
Superats els 5.000 seguidors al Facebook, l’empresa familiar creadora de la catània ha convidat a tots els seus fans a participar en la creació del primer Bombó 2.0. <br />
La jornada, del tot innovadora, ha permès als participants elaborar un bombó al seu gust a les seves instal·lacions de Vilafranca. Fans de la comunitat virtual de les catànies es van traslladar des de diferents punts de l’estat per participar-hi: des de Barcelona, L’Hospitalet o Santa Coloma de Gramanet passant per València i evidentment, Vilafranca.
Després de passar un matí creatiu, van sorgir unes propostes molt suggerents que Bombons Cudié té intenció de treure a la venda a internet, com explica el seu gerent, Pep Miret.
El mestre xocolater de Cudié, Oriol Llopart, explica que les combinacions que més han triomfat han estat les més experimentals, els bombons al pebre o a l’orenga.
Els bombons 2.0 també seran solidaris i és que Bombons Cudié destina un 3% del total de cadascuna de les compres que es realitzen a la botiga online a la Fundació Vida y Esperanza.
<br />La convocatòria ha tingut tant d’èxit que pensen repetir-la.
<br />