Mas Albornà posa en marxa un servei de voluntariat
L’objectiu és gestionar una borsa de projectes, propis o proposats pels voluntaris, i de persones voluntàries interessades a compartir el seu temps lliure amb els usuaris de Mas Albornà.
<p />
Per a la posada en marxa del Servei de Voluntariat de Mas Albornà s’ha dissenyat una imatge gràfica pròpia i s’ha obert una adreça de correu electrònic, on les persones interessades poden contactar: <a href="mailto:"></a>.
El servei aposta per obrir les portes de l’entitat a persones que desitgin compartir el seu temps o bé un projecte amb l’entitat penedesenca. La idea és encaixar, tant projectes personals i inquietuds de les persones voluntàries, com necessitats de l’entitat, com fer acompanyaments o realitzar activitats. I tot, des de la comoditat i la flexibilitat que un servei de voluntariat ha d’aportar a les persones que es brinden a ajudar.