Dimarts, 24 de juny de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Comencen les obres de nova urbanització a la Font dels Alls

Avui han començat a col.locar-se les tanques i durant un parell de dies l’empresa anirà traslladant la maquinària necessària per tal que les obres comencin aquesta mateixa setmana.

<p />

Així per espai d’unes 6 setmanes s’executaran les obres de nova urbanització en l’àmbit de la Font dels Alls, actuació que quedava pendent del projecte global de nova urbanització de la rambla de Sant Francesc, que va quedar llesta just abans de la Festa Major. 

Amb aquesta actuació s’amplia el projecte de la rambla estenent-se el mateix tipus d’intervenció cap a l’entorn de la Font dels Alls. Així, el lateral de la Font dels Alls tocant a la vorera dels números parells del carrer del General Prim serà de plataforma única, suprimint la vorera. En l’altre lateral es manté el doble carril de circulació de vehicles de 3 metres cadascun i es millora el primer tram de vorera dels números senars del carrer del General Prim. 

<br />L’actuació a l’espai de la Font del Alls també preveu la rehabilitació de la font històrica, ja que el seu estat així ho requereix.  <br />La nova urbanització de la Font dels Alls s’allargarà fins a finals d’abril. En tot moment s’hi garantirà el pas dels vianants i l’entrada de vehicles en els aparcaments privats d’aquest tram.

 

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: