Dijous, 24 d'abril de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Heretat Mas Tinell obrirà l’estiu de 2012 el seu centre de turisme enològic a tocar de la seva bodega a Vilafranca

Les màquines ja fa algunes setmanes que treballen amb intensitat en aquests terrenys tot just al costat de les instal·lacions de la bodega a Vilafranca per tal de fer realitat el que és un projecte tant de potenciació de l’oferta enoturística a la comarca de l’Alt Penedès com d’ampliació de les pròpies instal·lacions.

En total es preveu una inversió de 4 milions d’€, que ha de permetre la construcció de més de 2.400 metres quadrats que es dividiran entre una zona d’envelliment de barriques i producte acabat que vindrà a ampliar l’actual; i la nova construcció d’un centre de convencions i hotel de cinc estrelles.<br />El director general de Mas Tinell, Jordi Rocafort, comentava que es tracta d’un projecte engrescador que és també tot un repte, per tal de crear un centre que ha de ser referència a la comarca.
Des de Mas Tinell consideren també que es tracta d’un projecte que ha de servir per ajudar a dinamitzar l’activitat tant a nivell econòmic, com cultural i grastronòmic de l’Alt Penedès i de Vilafranca, apostant per un concepte de turisme enològic de qualitat. Rocafort destaca que en uns moments que són complicats a nivell econòmic general, ells han decidit apostar de manera valenta per créixer.

El nou edifici ha estat dissenyat pel despatx GCA arquitectes associats, amb una única estructura que emula les formes del raïm, la bombolla i l’ampolla. Es divideix en tres nivells. A l’inferior se situa l’ampliació de la zona d’envelliment amb 200 barriques i el centre de convencions amb una capacitat per a 160 persones. Al primer hi haurà l’accés a la recepció i l’hotel; i en el superior deu habitacions de 35 mestres quadrats i una suit presidencial.<br />La seva gestió serà integrada dins del que és la pròpia de l’Heretat Mas Tinell, i per tant se sumarà al que ja ofereixen aquests moments aquestes bodegues vilafranquines.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: