Dimecres, 23 d'abril de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

ADIF estudiarà les vibracions de l’AVE una per una

L’alcalde Pere Regull explica que ADIF assumirà de manera individualitzada estudiar els habitatges afectats per problemes de vibracions

Aquest matí l’alcalde de Vilafranca, Pere Regull, acompanyat del regidor d’Urbanisme Aureli Ruiz, ha explicat els resultats de la reunió que divendres va tenir amb el president d’ADIF, i de la qual us vàrem avançar els detalls principals divendres al vespre.<br />Aquest matí, Regull ha volgut, a banda de remarcar les solucions i propostes que ja vàrem explicar al voltant dels problemes de sorolls que provoca el pas del tren d’Atla Velocitat per la vila; tractar de manera important les qüestions relacionades amb les vibracions que pateixen els veïns.<br />En aquest sentit, Regull comentava que gràcies als estudis que s’han estat fent darrerament, ADIF ha constat que el problema de les vibracions no és genèric i únic, sinó que al contrari provoca problemes individualitzats en cada un dels habitatges. D’aquesta manera, ha explicat Regull, ADIF es compromet a fer un estudi individualitzat de cada cas.

Des de l’Ajuntament es considera important també aquesta qüestió, ja que representa un assumpció per part d’ADIF de que hi ha certs punts de la vila en què els problemes de vibracions son importants.

Regull reconeixia també que, pel que fa a les vibracions, ADIF ha estat treballant i que en força punts del traçat han estat solucionats els inconvenients que patien els veïns.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: