Es presenta a Vilafranca la campanya de Creu Roja "Pobles Harmonia", presentant experiències a Equador
La sala d’actes de la Creu Roja a Vilafranca ha estat el marc en que s’ha fet la presentació d’aquest projecte, tot aprofitant l’estada a Barcelona del coordinador del projecte "Millora de les condicions de vida de les poblacions andines de Cotacachi", a Equador, Luís Enrique Cachiguango.
Aquest mestre equatorià comentava que la seva intenció és fer arribar les experiències dels pobles indígenes que poden servir com a alternatives als problemes d’avui dia.
Cachiguango comentava també que cal tenir present que la visió occidental del món no té per que ser la única veritat. HI ha altres punts de vista, com ara la visió global del món que té el món andí. Com exemple posava la visió de la natura.
La presentació d’aquest projecte es va fer acompanyat de la projecció d’un documental sobre la campanya "Pobles Harmonia" que precisament pretén presentar aquestes alternatives indígenes en un món global.