Dissabte, 26 d'abril de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El curs del Casal per la Igualtat "Educant joves adolescents" constata l’interès de pares, mares i professionals

Una vintena de persones ha assistit a cadascuna de les quatre sessions de les quals constava aquest curs.

Impartit per la responsable del servei psicològic del Casal per la Igualtat Rosa Rabbani, el curs estava dirigit a pares i mares amb fills adolescents però també a professionals que treballen amb aquesta franja d’edat. L’objectiu era escoltar les inquietuds i preocupacions que es troben els pares o els mestres a l’hora d’interactuar amb els adolescents i que, molt sovint, passen per com establir normes i límits o com mantenir una bona comunicació.

Un altre dels problemes que es troben molts pares i mares, i també els professionals és que els adolescents no saben valorar l’esforç i no se n’adonen de que la vida és més complicada del que es pensen.

Segons la psicòloga, els temps i les necessitats canvien més ràpid que la capacitat que tenen les famílies o els centres educatius per interioritzar aquests canvis.<br />La bona resposta que hi ha hagut en aquest curs ha demostrat l’interès que desperten aquestes qüestions especialment entre les famílies i no es descarta donar-li continuïtat.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: