Dimarts, 22 d'abril de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Es tornen a vendre places de l’aparcament de la plaça Pau Casals

La Junta de Govern Local de Vilafranca formalitzarà demà el tràmit de recepció de l’obra de l’aparcament soterrat que s’ha construït al barri de l’Espirall.

Les obres, que va executar una empresa contractada per la concessionària SABA, van finalitzar el passat mes de març i durant tots aquests mesos ha calgut fer-hi adequacions i tràmits per tal que l’aparcament es pugui posar en marxa. La causa principal de l’endarreriment ha estat el fet que una part dels terrenys que ocupa l’aparcament no eren de propietat municipal sinó de l’empresa pública de la Generalitat ADIGSA. <br />Així mateix, les obres de l’aparcament no han estat recepcionades fins ara per l’Ajuntament a causa d’aspectes tècnics principalment relacionats amb la llicència d’activitats de l’aparcament i l’estudi de costos pel funcionament del mateix. Es preveu que en breu, aquests aspectes puguin quedar solucionats.
D’altra banda, s’obre una nova campanya de venda de places a la qual pot optar qualsevol persona o empresa vilafranquina que tingui un vehicle de propietat i pel qual pagui l’impost de circulació a Vilafranca. Les places d’aparcament estàndard són de 4,50 m x 2,50, tot i que n’hi ha alguna de més gran, i també hi ha places per a motocicletes. Aquestes places d’aparcament seran d’entrega immediata. Les persones interessades s’han d’adreçar a l’Oficina d’Habitatge, situada al carrer dels Banys, núm. 11.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: