Les piscines d’estiu a Vilafranca s’adequaran aquests mesos amb un cost zero i s’evitarà que es tanquin per una moratòria que acaba aquest any
Les conegudes com a piscines d’estiu a Vilafranca canviaran de fesomia a causa del procés de remodelació i adequació que han d’experimentar properament. Es dóna el cas que fins a aquest any ha estat vigent la moratòria a Catalunya segons la qual calia posar-les al dia.
<br />La regidora d’Esports, Emília Torres, ha explicat que fins ara no s’hi havia fet res i ha recordat que per una decisió del Patronat Municipal d’Esports i l’anterior equip de govern s’optava per tancar directament les piscines d’estiu. <br />Torres insisteix que gràcies a un control exhaustiu i rigorós de la despesa a les obres d’ampliació del Complex Aquàtic, l’Ajuntament ha pogut estalviar una mica de pressupost i arreglar les piscines d’estiu. <br />Així, doncs, ara per ara tindran un cost zero.
Davant la negativa de la Generalitat d’obrir tal com estan a hores d’ara les piscines exteriors, la titular d’Esports parla d’una "molt bona solució" a què han arribat: utilitzar la piscina nova, a l’ampliació del Complex Aquàtic, totalment vidrada i que es pot obrir als exteriors. També s’aprofitarà la zona exterior, completament nova, i es triplica l’espai.
Aquells usuaris que paguin el preu diferenciat, més reduït, només per a les piscines d’estiu disposaran de vestuaris propis. Tot plegat és la fórmula que han cregut que era encertada per evitar el tancament de les piscines exteriors aquest any.
A partir d’ara, però, el projecte de les noves piscines d’estiu està a l’espera de ser definit i confirmat. Es calcula que podria tenir un cost aproximat d’entre 500 i 600 mil euros.
D’altra banda, els ciutadans podran conèixer de primera mà en què ha consistit el procés d’ampliació del Complex Aquàtic. I és que aquest divendres i cap de setmana, coincidint amb les Fires de Maig, es programen visites guiades a les noves instal·lacions i serveis. S’iniciaran al vestíbul del mateix Complex i es recorreran totes les noves instal·lacions i la seva integració amb els espais existents.
Per consultar els horaris de les visites podeu trucar al telèfon 93 817 37 76 o al correu electrònic .