Representants d’ajuntaments catalans treballen a Vilafranca per millorar els processos d’atenció ciutadana
Al llarg de la jornada d’avui un total de 28 agents d’atenció o tramitadors de divuit ajuntaments catalans han participat en un curs de formació sobre "Qualitat i millora de processos en l’atenció ciutadana".
El curs es realitzat gràcies a un conveni entre l’ICE de la Universitat de Lleida i la Federació de Municipis de Catalunya per a realitzar formació continuada a les persones d’aquests serveis municipals.<br />Com explica el cap de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Vilafranca, Argemí Curto, la jornada de Vilafranca és una més de les que es fan arreu de Catalunya per tal que els professionals que treballen en les oficines d’atenció al ciutadà posin en comú i milloren procediments, tenint en compte també els suggeriments i demandes que fan els mateixos ciutadans. La intenció és també millorar i agilitar els tràmits. Argemí Curto
Tall "I del que es tracta 15’19" … 15’57" doncs també"
La jornada es va fer a la Fassina de Vilafranca i va ser impartida per Xavier Estivill. De fet el curs es reparteix en un total de 16 jornades formatives repartides per tot el territori i en que participen més de 250 persones dels serveis d’atenció ciutadana de tota Catalunya.