El PSC valora el ple extraordinari
El PSC de Vilafranca creu que la resposta unitària del ple extraordinari farà superar una situació que consideren que és de paràlisi a l’ajuntament.
El grup municipal socialista ha fet aquest matí una roda de premsa per valorar el ple extraordinari d’aquesta setmana i demanar al govern que convoqui amb urgència tots els grups per debatre i acordar conjuntament el pressupost del 2010.<br />Per als socialistes, el ple extraordinari ha significat un avenç per aconseguir una resposta unitària davant la crisi econòmica, malgrat que consideren que s’hauria d’haver fet abans. Pel portaveu del grup socialista Francisco Romero, el ple també ha servit per constatar una situació que considera de paràlisi a l’Ajuntament de Vilafranca. Segons Romero, la manca de propostes del govern de CiU està perjudicant el benestar i la qualitat de vida dels vilafranquins.
Romero insistia en la urgència d’actuar. Segons els socialistes, el govern ha de prendre la iniciativa i convocar tots els partits per debatre i acordar el pressupost.
Els socialistes també diuen que l’ajuntament ha acabat l’any 2009 amb superàvit de més de quatre milions d’euros i això demostra que es podria fer molt més per evitar els efectes de la crisi.