Romero lamenta les acusacions de la CUP
El regidor Francisco Romero surt al pas de les acusacions de la CUP i lamenta aquest estil de fer política que no ajuda a trobar solucions.
El regidor socialista Francisco Romero ha volgut respondre les acusacions de la CUP sobre que va mentir a la síndica de Greuges en el cas d’una queixa feta pel veí de la zona descoberta de les vies al Poble Nou Josep Martínez. Romero ha dit que s’han mantingut moltes reunions per la cobertura de les vies del tren, el pas de l’alta velocitat i les molèsties que provoca. I en tot aquest procés, tant quan estaven al govern com ara, no han tingut cap mena de suport i s’han produït repetidament confusions i tergiversació. Sobre aquestes confusions i en relació amb el que comentaven des de la CUP, Romero apunta que el Ministeri va dir en el seu moment que volien consensuar el projecte de cobertura de les vies i res més.
Ara, el PSC té previst parlar de l’AVE amb els veïns del Poble Nou i per això han editat un díptic on expliquen tot el procediment que s’ha seguit i quines són les possibles solucions que es podrien aplicar. Els socialistes creuen que en la solució dels problemes causats pel pas dels trens, tots els grups municipals han d’anar junts i, enlloc de fer acusacions destructives, és necessari aprofitar les oportunitats del cobriment.
Des del PSC creuen que les prioritats han de ser avançar per arreglar les esquerdes, integrar les zones no cobertes pel Ministeri, urbanitzar el cobriment de les vies i reclamar que es posi en marxa el servei de regionals<br />