Cudié traurà al mercat les minicatànies al mes de setembre
L’empresa vilafranquina Bombons Cudié ha reinventat el concepte de la catània tradicional per a oferir un nou producte al mercat.
Des de Cudié consideren que les catànies tenen un gust únic que no s’ha de perdre. Per aquest motiu, el que fan és experimentar amb els formats. Si l’any passat treien al mercat el torró de catània, aquest mes de setembre llençaran les minicatànies, uns paquets de catànies en miniatura que han de funcionar com a snacks per picar entre hores. <br /><br />El nou producte ja ha estat presentat en alguna fira internacional i ha cridat l’atenció. De fet, l’empresa vilafranquina ja té un parell d’encàrrecs a Nova Zelanda i a Sudàfrica. Aquí està previst engegar una campanya per donar a conèixer les minicatànies.<br /><br />Les minicatànies han estat ideades també pensant en la imatge del producte i, per això, Cudié ha col·laborat estretament amb dissenyadors i especialistes en màrqueting.<br />