Diumenge, 7 de juny de 2026
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Mas visita Vilafranca

Artur Mas diu que sembla que l’anterior govern de Vilafranca es va adormir amb el tema de l’AVE.<br />

<br />El president de la Federació de Convergència i Unió va ser ahir al vespre a Vilafranca per reunir-se amb l’alcalde Pere Regull. Mas i Regull van parlar de diverses qüestions però especialment de com afecta la crisi econòmica a un municipi com Vilafranca. També van tractar sobre els darrers moviments que ha encapçalat l’equip de govern vilafranquí amb ADIF per tal de solucionar les molèsties que provoca el pas de l’AVE per Vilafranca. En aquest sentit, Artur Mas apuntava que té la sensació que l’anterior equip de govern socialista es va adormir en aquest tema i que, per això, ara hi ha tants problemes.<br /><br />D’altra banda, Pere Regull va explicar al líder de CiU que a Vilafranca volen aplicar una política de contenció econòmica donada l’actual situació de crisi, per tal d’assegurar l’atenció a les famílies que més ho necessitin. Mas va explicar, respecte a aquest tema, que Vilafranca es troba en la mateixa situació que molts municipis i que l’administració ha de vetllar per a assegurar la sortida de la crisi.<br /><br />Per la seva part, l’alcalde de Vilafranca també va fer arribar a Mas la seva preocupació per l’estat actual de la vila, inmersa en les obres dels Fons Estatals d’Inversió Local. Però va destacar que aquestes obres donen feina a moltes persones i que milloraran la vila substancialment. Regull posava el mes de febrer com a data per a recuperar la normalitat.<br /><br />El debat sobre el planejament territorial va ser un altre dels temes que van tractar Mas i Regull.<br />D’altra la banda, la visita del líder de CiU va continuar després de l’Ajuntament. Mas, l’alcalde i alguns regidors es van dirigir cap al local social dels Castellers de Vilafranca per assistir a l’assaig. Allà, el president de la federació de CiU va signar al llibre d’honor dels Castellers de Vilafranca i va manifestar la importància que té el fet casteller com a símbol de Catalunya, per defensar valors com el treball en equip, l’esforç i la integració.<br />

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: