L’ADEG explica als seus associats els canvis que pot produir la liberalització del mercat elèctric
La sessió s’ha fet a la seu de l’ADEG de Vilafranca i estava adreçada als seus associats de la capital de l’Alt Penedès.
La voluntat, com comenta Joaquim Villalonga de l’empresa Omega Solucions que ha estat l’encarregat de fer la xerrada, era explicar als socis d’ADEG els avantatges i inconvenients; així com tot el que cal tenir present, davant d’aquesta liberalització del servei de subministrament elèctric. Considera que és un canvi important per el volum d’empreses al que pot afectar, i que si es fa de manera correcte pot ajudar a un estalvi d’energia.
Vilallonga comentava que hi ha uns tràmits administratius específics que cal fer, i que poden provocar una certa reticència en algunes empreses. Remarcava però, que el més important és fer una gestió eficaç de l’energia. És important estar al dia i contrastar les ofertes dels diferents operadors.
Cal per tant, abans de prendre qualsevol decisió, recollir el màxim d’informació, analitzar les necessitats concretes de l’empresa i veure que ofereixen els diferents subministradors de servei elèctric.