Divendres, 22 de setembre de 2023
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Josep Huguet demana als empresaris catalans més innovació i cooperació per superar l’actual situació de crisi

La setmana passada el conseller d’Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat, Josep Huguet, va participar en un acte organitzat per l’Associació d’Empresaris del Garraf, Alt Penedès i Baix Penedès, ADEG.

El conseller va aprofitar per comentar que en una situació com l’actual, cal apostar sobretot per la innovació i la recerca, tant a nivell universitari com empresarial. Sinó, va dir Huguet, resulta molt complicat ser competitius.<br />El conseller va demanar també als empresaris sobretot, treball en equip i cooperació per continuar desenvolupant projectes i ser presents en un mon cada dia més global. Una cooperació i col·laboració que va apuntar s’ha de donar entre diferents sectors econòmics, però també entre empreses del mateix sector. En el cas de les comarques penedesenques va parlar concretament de tot el que es pot desenvolupar al voltant de l’enologia.
Recalcava el conseller que no es pot viure d’anar creixent en volum d’habitatges, i que cal apostar per la innovació en el sector de la construcció que ha estat un motor important de l’economia; però també en tots els altres sectors que tenen presència en el territori.<br />Va tornar a insistir en aquest punt en el tema de l’enoturisme de qualitat, que ha de permetre trobar noves alternatives que el facin encara més competitiu.

El Conseller Huguet va remarcar que cal apostar per la cultura de l’esforç en tots els nivells, ja sigui educatius, empresarials i socials; ja que les èpoques de bonança que s’han viscut fins fa no gaire difícilment tornaran.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: