Dissabte, 13 de juny de 2026
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Concentració pel dia dels treballadors

La Intersindical CSC i altres col·lectius de l’esquerra independentista reclamen en una concentració pel dia del treballador que paguin els culpables en aquest context de crisi.<br />

<br />Els col·lectius de l’esquerra independentista convocaven dijous a la tarda, vigília del dia del treballador, una concentració a la plaça de la Vila sota el lema “Davant les agressions a la classe treballadora, sortim al carrer!”. La pluja va fer minvar la participació i reduir el temps de la concentració, que es va basar en la lectura d’un manifest en el qual reclamaven que qui pagui els efectes de la crisi econòmica siguin els culpables d’aquesta, referint-se als especuladors, als bancs i als grans empresaris. El portaveu dels col·lectius, Marcel Martínez, comentava que s’està demostrant que el capitalisme és un model econòmic condemnat a desaparèixer.<br /><br />Les diverses accions celebrades arreu del territori en motiu del dia dels treballadors van estar adreçades a parlar dels efectes de la crisi econòmica en un entorn especialment conflictiu per a molts ciutadans i ciutadanes.<br /><br /><br />

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: