Diumenge, 8 de setembre de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

L’Ajuntament emetrà dos Informes Municipals d’Arrelament Social per persona i any a partir del 14 d’abril

Aquest document té una validesa de 6 mesos i és necessari perquè les persones estrangeres no comunitàries puguin regularitzar la seva situació administrativa.

El segon informe doncs, només s’emetrà a partir de la data de caducitat del primer i sempre i quan la persona que en fa la demanda en tingui necessitat. La caducitat es calcula pel registre de sortida del document, a partir de la data recollida.<br />El Pla per la Convivència i el Civisme de l’Ajuntament de Vilafranca serà l’encarregat de gestionar l’emissió de l’informe, el registre de sortida i el lliurament a la persona interessada.<br />Els requisits per tramitar l’informe municipal d’inserció social són que la persona que el demana estigui empadronada a la vila com a mínim amb un any d’antiguitat, i s’ha de demanar mitjançant instància a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà.<br />Els interessats han de lliurar també un seguit de documentació, com ara còpia del passaport, contracte de treball on consti que és per un any, empadronament històric dels tres anys de residència continuada a l’Estat; el volant d’empadronament a Vilafranca; i altra documentació que acrediti l’aprenentatge d’algunes de les dues llengües oficials o altres formacions.
 

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: