20+1 dels Grallers de l’Armilla
Els grallers celebren a Vilafranca el vint-i-unè aniversari de la colla dels grallers de l’Armilla.
<br />L’any passat, el vintè aniversari no es va poder celebrar, però aquest any de més de propina ha servit per a programar un cap de setmana d’activitat intensa per als grallers de Vilafranca i rodalies.
<br />Els grallers de l’Armilla s’han acompanyat de diverses colles per a commemorar aquests 21 anys d’història. Ho van fer dissabte a la tarda amb racons musicals per tot el centre de Vilafranca. Cada colla tocava en un plaça. El temps va acompanyar i encara no feia prou fred com per perdre’s aquests concerts simultanis. A més, el Ball de Gitanes de Ribes es passejava també pel centre per anar captant l’atenció dels vianants.<br />Tot plegat va funcionar bé i els organitzadors n’estaven satisfets.<br /><br />Els grallers de l’Armilla van continuar l’aniversari amb un sopar privat a Cal Bolet que es va allargar fins a la matinada de la mà del grup de versions dels Beatles Abbey Road, amb els quals van fer amistat quan van fer el desè aniversari.<br />La festa acabava el diumenge amb un concert vermut a la Plaça Sant Joan protagonitzat pel grup Metralla.











