L’aula d’aprenentages TIC comença el curs amb novetats
L’Aula que el Servei de Societat del Coneixement posa a disposició dels vilafranquins per introduir-se en les noves tecnologies, combina a partir d’aquest curs l’autoaprenentatge assistit amb sessions formatives grupals.
<br />Aquestes càpsules o sessions formatives estaran emmarcades en diferents blocs temàtics: Informàtica Bàsica, Internet, Correu electrònic o processadors de textos utilitzant principalment programari lliure.<br />Les sessions començaran el 13 d’octubre amb un primer bloc de 10 càpsules que finalitzarà al desembre.<br />Tindran una hora de durada amb l’opció d’una hora més de repàs i pràctica a continuació, com ha explicat la dinamitzadora Núria Trilla al magazín La Plaça.
Les sessions estaran basades en la formació assistida i, tot i adaptant-se al ritme de cada usuari seran de caire més directiu.<br />Segons la tècnica del Servei de Societat del Coneixement, Mercè Marcè, aniran oferint-se de forma cíclica d’un trimestre a l’altra i a partir de gener s’aniran introduint algunes més novedoses.
La formació de l’Aula TIC és gratuïta i arrenca avui, en horari de 4 a 8 del vespre. Les inscripcions ja estan obertes i com a novetat, ofereixen un sistema nou d’informació i inscripció a través de la pàgina web de VilafrancaVirtual, <a href="http://www.vilafrancavirtual.org">www.vilafrancavirtual.org</a>.