El torrellenc Francesc Pardo ja és el nou bisbe de Girona
Francesc Pardo i Artigues, fins ara rector de la parròquia de Sant Esteve de Granollers, ha pres possessió del càrrec com a Bisbe de Girona.
L’acte es va fer diumenge a la tarda a la catedral de Girona seguint les normes d’ordenació dels Bisbes. Francesc Pardo i Artigues, fill de Torrelles de Foix, substitueix Carles Soler, que va renunciar al seu càrrec el passat setembre en complir els 75 anys d’edat.<br /><br />Pardo va ser ordenat prevere a la Basílica de Santa Maria de Vilafranca, de la qual en va ser vicari, i també va ser rector de Sant Sadurní.











