Els testimonis de Jehovà es reuneixen aquest cap de setmana al Palau Sant Jordi per rebre instruccions pràctiques a través de la Bíblia i celebrar els bateigs
<span style="font-size: medium;">
Unes 30 mil persones, membres dels testimonis de Jehovà, de tot Catalunya s’hauran reunit entre aquest cap de setmana i el passat al Palau Sant Jordi, juntament amb les seves famílies, per deixar-se guiar per l’esperit de Déu.
Aquest any el tema central dels congressos porta per nom "Guiats per l’esperit de Déu" i treballaran temes com la manera de viure en aquest moment actual, el matrimoni, o les relacions amb els fills.
L’entrada és gratuïta i està oberta a tothom. L’acte més multitudinari acostuma a ser els bateigs que acullen, majoritàriament, persones adultes.
<strong>
A banda d’això, tots els diumenges es fan conferències públiques especials adreçades a tots aquells que volen assistir-hi per primer cop. </strong></span><span style="font-size: x-small; font-family: Arial;">
</span>