Dissabte, 30 de setembre de 2023
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Els Castellers de Vilafranca organitzen un festival de música electrònica

<br /> Dimarts vinent, quan acabi la novena i els goigs a Sant Fèlix, poc després de les nou del vespre, es celebrarà la primera edició del FIGATRONIC, un festival de música electrònica organitzat pels Castellers de Vilafranca, en el marc del seu 60è aniversari.

<br />El més destacat del Figatronic és l’exhibició per primera vegada al Penedès del REACTABLE, en una de les poques presentacions que es podran veure a Catalunya. Creat pel Grup de Tecnologia Musical de la Universitat Pompeu Fabra, el reacTable s’inspira en els sintetitzadors modulars dels anys 70 i està format per una taula circular lluminosa, il·luminada per dues cameres situades a sota i connectades a un ordinador.

Sobre la taula cada usuari situa unes fitxes que corresponen a diferents naturaleses o característiques del so i al moure-les es modifiquen. Qui més ha popularitzat aquest instrument musical del futur ha estat la transgressora cantant islandesa BJÖRK, que ha utilitzat el reacTable a la seva última gira mundial. Després de la sessió d’exhibició, quedarà a disposició de tots els assistents perquè puguin crear i experimentar conjuntament amb la música electrònica.

El programa del festival es completa amb la participació del conegut duet de DJs locals, 2SHIFTED, que portaran la seva música electrònica i ompliran de ritme el Jardí de Cal Figarot, acompanyats per projeccions.<br />L’entrada al festival Figatronic és lliure i els preus del bar seran populars.<br /> 

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: